2013-03-04

God eftermiddag på er!
 
Jag har inte skrivit på ett tag så ni vet kanske inte det, men jag hade körtelfeber för två veckor sen. I två veckor var jag sängliggande. Jag har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv. Inte nog med att jag var sjuk så missade jag två veckor av skolan och två veckor att umgås med mina vänner. Detta gjorde att jag under lovet har suttit med läxor upp till halsen. Jag har annars faktiskt tagit mig tid att gör anat som jag tycker är roligt också, men det hade kunnat bli mer. Det jag iaf skulle komma till var att jag har åkt på en vanlig förkylning nu istället så nu ligger jag hemma igen och snorar. Jag ska köra igenom lite pugg nu och sen hoppas jag på att orka gå till skolan imorgon. 
 
Jag har alltid tyckt att det verkar så himla kul att ha en sån där lista på saker man vill göra innan man dör, funderar på att skriva en på kul bara.. ;) 
 
Kramisar!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback