Bio!

Jag kom precis hem från Norrtälje och har bänkat mig i soffan. Jag har varit och tittat på bio med Mamma, Elin och Maja ikväll. Vi såg "Känn ingen sorg". Om jag ska sumera filmen med ett ord så kan jag säga U.N.D.E.R.B.A.R. Filmen var helt fantastisk. Jag tyckte att den var djup men samtidigt lätt att förstå, den var riktigt sorglig men samtidigt så glad och sprallig. Jag har alltid haft svårt att koncentrera mig när jag ska se på film och att se en hel film utan uppehåll går inte. Jag har heller inte varit speciellt förtjust i Håkan innan men efter jag har sett denna filmen så kan jag inte förneka att jag är lite förtjust i Håkan efter allt iallfall.
 
Imorgon åker jag till Grönalund med Mimmi, Jossan , Danni, med flera. Ska bli superkul, jag blir som 5 igen när jag är där. Det är jätteroligt ju!
 
Todays:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback